یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۱۰:۵۳

اختصاص 700 میلیون دلار برای توسعه‌ی میادین مشترک نفتی ایلام

باشگاه خبری فراساحل: استاندار ایلام از اختصاص 700 میلیون دلار برای توسعه‌ی میادین مشترک نفتی استان ایلام خبر داد و گفت: شورای عالی اقتصاد مصوب کرد که 4 درصد از این اعتبار برای توسعه استان در اختیار شورای برنامه‌ریزی قرار گیرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایسنا، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: مدیران در خصوص معرفی پروژه‌های سال 98 از هم‌اکنون با دستگاه‌های ملی و وزارتخانه‌ها پیگیری کنند و به دنبال جذب اعتبارات در سطوح ملی باشند. وی با تأکید بر تسریع در بحث مبادله موافقت‌نامه‌ها با توجه به ابلاغ اعتبارات گفت: در این خصوص سازمان برنامه و بودجه استان پیگیری لازم را صورت داده است و در خصوص اقدام دستگاه‌ها گزارشات لازم را به استانداری ارسال کنند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام از اختصاص 700 میلیون دلار برای توسعه میادین مشترک نفتی استان ایلام خبر داد و گفت: با پیگیری‌های فشرده‌ای که صورت گرفت، شورای عالی اقتصاد مصوب کرد که 4 درصد از این اعتبار برای توسعه استان در اختیار شورای برنامه‌ریزی استان قرار بگیرد. سلیمانی‌دشتکی از اختصاص 45 میلیارد تومان برای اجرای تونل کبیرکوه و 15 میلیارد جهت تونل قلاجه و 6.3 میلیارد تومان برای راه مرزی جاده مهران خبر داد و گفت: در زمینه سرمایه‌گذاری و بحث تولید و اشتغال هم تلاش‌های بسیار خوبی انجام شده و سرمایه‌گذاران بزرگی در راه استان ایلام هستند. استاندار ایلام در خصوص تسهیلات بخش کشاورزی نیز خاطر نشان کرد: در مناطق زلزله‌زده تسهیلاتی که برای بخش کشاورزی در نظر گرفته شده به مدت دو سال برای بازپرداخت فرصت خواهند داشت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل ، در این نشست مشکلات 5 واحد تولیدی و مجتمع ورزشی رفاهی المپیک شهر ایلام بررسی شد.



  کد خبر : 5714
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :